fbpx
notino popust

Mladić izgubio posao pa kupio najjeftiniju avionsku kartu koju je mogao pronaći i na kraju počeo putovati svijetom

kevin john smith putovanje

Mladić koji je izgubio posao kupio je najjeftiniju avionsku kartu koju je mogao pronaći i na kraju je putovao širom svijeta.

Uvijek je dobro pronaći pozitivnu stranu stvari, a za Kevina Johna Smitha, to se desilo kada mu je gubitak posla dalo priliku da putuje svijetom.

Kevinova avantura je počela kada je izgubio posao kao menadžer društvenih mreža i time ostao sa puno slobdonog vremena na raspolaganju.

Umjesto da traži novu priliku, Kevin je odlučio napustiti zemlju putujući najjeftinijim letom koji je mogao pronaći. Tačnije putovanje za Carcassonne, Francuska, koje je koštalo samo deset funti.

Tridesetogodišnjak je krenuo samo sa ruksakom, u kojem je imao sedam majica, dva šorca, patike, duksericu koje je nosio na putovanju, i svoj fotoaparat.

Objašnjavajući svoju odluku, Kevin je rekao da je oduvijek želio vidjeti svijet, ali su mu prilike na poslu otežavale putovanja u nepoznato.

On je nastavio: “Ipak, sve se događa s razlogom. Spakirao sam svoj radni ruksak i tražio najjeftiniji let iz Manchestera, a to je bio Ryanairov let za Carcassonne u Francuskoj, koji je koštao samo 10 funti. Nikad prije nisam čuo za to mjesto.”

kevin na plazi

Kevin je proveo nekoliko dana istražujući ovaj grad prije nego što je skočio na vlak za Toulouse, a zatim je letio u Italiju za samo 9 funti.

Stigao je do jezera Como, a odatle je Kevin posjetio Lecco, Varennu i Bellagio.

“Bilo je nevjerojatno i prelijepo”, rekao je.

Njegovo putovanje još nije bilo gotovo, pa je kasnije posjetio Slovačku, Beč i Istanbul, prije nego što je otputovao u Egipat kako bi vidio jedno od Sedam svjetskih čuda, Veliku piramidu u Gizi.

“Nakon što sam vidio piramide, razmišljao sam da završim putovanje i vratim se kući, ali potražio sam najjeftiniju kartu iz Egipta, koja je bila za Abu Dhabi”, rekao je Kevin.

“Za vrijeme svog boravka, posjetio sam nevjerojatne lokacije kao što su Velika džamija, Šardža i Dubai. Iako sam planirao let iz Ujedinjenih Arapskih Emirata iz Dubaija za New Delhi, naišao sam na poteškoće s vizama, pa to nije bilo moguće.

kevin na kamili u dubaiu

Stoga sam se vratio u Abu Dhabi autobusom i otkrio da je najpristupačniji let bio za Maldive po cijeni od samo 91 funtu.”

Kevino putovanje postalo je još zanimljivije kada je sletio na Maldive bez pristupa internetu i bez rezervacije smještaja, ali uspio je pronaći mjesto za boravak na nekom camcu za samo 20 penija.

Nakon toga, nastavio je putovanje prema Bangkoku, Chiang Maiju i Singapuru, prije nego što je letio nazad prema Sjedinjenim Američkim Državama.

kevin putovanja

Zbog nedostatka pripremljenosti za putovanje imao je posljedice jer nije primio zaštitnu vakcinu.

Nažalost, nedostatak pripreme za putovanje imao je negativne posljedice jer Kevin nije primio potrebne vakcine, što ga je dovelo do toga da bude “potpuno iscrpljen nekoliko dana” kada se razbolio.

Kada je stigao u Los Angeles, Kevin nije mogao naći slobodne hotele, pa je bio primoran prespavati na aerodromu.

“Pomislio sam da sam sada otišao predaleko i da je opasno”, rekao je.

Nakon toga, Kevin je odlučio potrošiti 17 funti za let do Las Vegasa. Tamo je odlučio iskušati sreću u kasinu i s dodatnih 50 dolara uspio pretvoriti u 800 dolara.

Bio je svjestan je da mora krenuti kući, ali iskoristio je zarađeni novac da posjeti New York i vidi sve znamenitosti, prije nego što je uspio osigurati let nazad za London po cijeni od 180 funti.

kevin sa ruksakom

“Došao sam kući u istim patikama u kojima sam otišao prije tri mjeseca, s istih sedam majica koje sam stalno mijenjao.”

“Međutim, nakon svega što sam doživio, nisam mogao ostati u Manchesteru i raditi uobičajeni devet do pet i svaki dan voziti se autobusom do grada.”

Znajući da želi nastaviti gurati sebe izvan svoje zone komfora, Kevin je otišao kod prijatelja u Dubai, gdje se od tada preselio trajno da započne novu životu avanturu.